Regntäcke med hals

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Linnzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 437
L

Linnzan

finns de inge täcken utan foder med hals.. nu har jag letat o letat.. Hjälp!!! tips???? Manen blir uppäten av de utan hals.....

Sv: Regntäcke med hals

finns de inge täcken utan foder med hals.. nu har jag letat o letat.. Hjälp!!! tips???? Manen blir uppäten av de utan hals.....

Hej, här kommer ett förslag!

Regntäcke Highlander Combo - Shires
Ofodrat regntäcke med hel hals. Vattentätt och andas. 600 denier Rip-Stop yttermaterial. 699 kr + 95 kr i frakt.

9317Cd.jpg

MVH/Carina

Jag har Jonny nilsson täcket JN från lillhästen i stav.
De tog hem halstäcket också
Grymt bra

Hej, här kommer ett förslag!

Regntäcke Highlander Combo - Shires
Ofodrat regntäcke med hel hals. Vattentätt och andas. 600 denier Rip-Stop yttermaterial. 699 kr + 95 kr i frakt.

9317Cd.jpg

MVH/Carina

alltså det är ju just det där jag vill ha. har nämligen vintertäcket till båda mina damer o är helt super super nöjd med dom. Dom är rymliga och bra även till min breda quarter dam.
Snälla PM:a mig vart jag kan hitta dom. Hittar bara vintertäcke shires.
1000 tack!!!:bow: nu blev jag super glad!!!:bump:

Liknande trådar

Utrustning Är på jakt efter täcke med regnrygg och med nät på sidorna! Har tidigare haft Rambo summer men upplever det som tungt och tjockt så...
Svar
18
· Visningar
999
Senast: fio
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
418
Senast: Elektron
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 717
Senast: Mabuse
·
Hästvård Har flugtäcke till de stora men shettisarna klarar sig utan. Alla fyra är ganska obrydda kring insekter men bromsen är ju dryg. Har...
Svar
12
· Visningar
701
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka