Regntäcke

Explosion

Trådstartare
Jag har nyss köpt ny häst och lite ny utrustning måste inhandlas. Jag är ute efter ett bra regntäcke som inte konstar allt för mycket. Till min andra häst har jag B*rjes billigaste och det fungerar väl sådär..

Så det ska inte vara B*rjes billigt men inte heller typ Horsewear dyrt, så har ni några tips på bra täcken där i mellan så fram med dem :)

Sv: Regntäcke

H**ks har billiga täcken, har ett där ifrån ofodrat och det håller lagomt med regn. den nya katalogen är på väg ut fick jag ett mail om. kolla med dom. :)

Jag rkomenderar dig att titta på Horsewares billiga modell Amigo.
Ett mycket prisvärt täcke! Det är billigare än tex hööks och tusen gånger bättre i både passform och hållbarhet.

Jag tipsar också om HorseWares Amigo (turnout lite heter modellen)
SUPERTÄCKE verkligen, SÅ prisvärt, jättebra passform och läcker inte ens i ihållande hällregn.
Köp :D

Rekomenderar Kimberly regntäcke. Bra passform och håller hästen torr plus att det är ett bra pris!

Kan bara instämma. Jag har haft ett amigo några år nu, det är tvättat ca en gång per år, inte ens impregnerat men håller absolut tätt. Jättebra passform och inte heller så tätt att hästen blir för varm.

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 089
Senast: tara
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 451
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 263
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka