Reklam på hemsida

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare Keltic_Salinero
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 728
K

Keltic_Salinero

Ni som har egna hemsidor med reklam, hur stora reklamintäkter har ni? Hur mycket tar ni för annonsering?

Ska lämna ett kostnadsförslag till ett företag som vill annonsera på min hemsida, därför undrar jag! :)

Sv: Reklam på hemsida

Det beror ju på hur reklamen ser ut hur mycket som ska med osv .Jag hade kollat på sidor som tex horsetrading och equippa mfl vad det dom tar för företags annonser så hade jag utgått från det :D
Vet att Horsetrading.se har en länk för företags annonser där det står olika priser mm.
Lycka till!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 336
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 393
Senast: mars
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
775
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 407

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka