Reklamation

Amha

Trådstartare
Om en reklamation resulterar i hävt köp, när ska man få tillbaka pengarna då? Kan det bli att man lämnar iväg varan och får pengarna vid senare tillfälle? Eller ska man trycka på att få pengarna tillbaka direkt?
 
Handlar det om internetköp? I så fall är det väl i regel 14 dagar säljaren har på sig att betala tillbaka, från det att de mottagit varan. Osäker på om det är samma eller annorlunda vid återlämning av vara direkt i butik.
 
Handlar det om internetköp? I så fall är det väl i regel 14 dagar säljaren har på sig att betala tillbaka, från det att de mottagit varan. Osäker på om det är samma eller annorlunda vid återlämning av vara direkt i butik.
Det är en återlämning.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
22 616
Senast: Unafraid
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 990
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 443
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 823
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp