Rena okomplicerade träddiagram

Philosophia

Trådstartare
Träddiagrammen (organisationsschema) som finns i word är så "pråliga" med skuggade rutor osv. och passar sig kanske bäst i en ppt-presentation. Finns det några gratisprogram, gärna online, där jag kan göra enkla, rena, okomplicerade träddiagram och sedan spara som en bildfil?

Tänkte precis föreslå att dressa ner ett befintligt, det är oftast det lättaste. Sedan använder man det som mall till andra man vill göra :)

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 807
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 287
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 829
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 839
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Muddypaws 24/25