Renovering av Trailer (Kylinge Euro)

Grattis till ett bra köp, jag äger också en Eurotrailer sen några år tillbaka och jag är jättenöjd med mitt köp :)

Jag har bara ett fönster och har tänkt sätta dit ett till...någon gång. Var det svårt? :)
 
Grattis till ett bra köp, jag äger också en Eurotrailer sen några år tillbaka och jag är jättenöjd med mitt köp :)

Jag har bara ett fönster och har tänkt sätta dit ett till...någon gång. Var det svårt? :)

Nja, var ju min pappa som satte dit dem och sågade upp hålet. Jag skar rent tätningen och skruvade ihop fönstret. Just det tog iaf 1h/fönster. Men räkna med iaf 3h/fönster. Är ju mätningen som tar tid. Och allt små fix.
 
Vad roligt att se! Tack för att du delar med dig :).

Mitt släp har ett nytt fönster vänster fram, blir helt klart ljusare och luftigare. Original höger fram ovanför fronturlastningen.

Har ni gjort något åt baklämmen? Jag tycker den är lite tung, är i princip alltid själv och ganska kort..
 
Vad roligt att se! Tack för att du delar med dig :).

Mitt släp har ett nytt fönster vänster fram, blir helt klart ljusare och luftigare. Original höger fram ovanför fronturlastningen.

Har ni gjort något åt baklämmen? Jag tycker den är lite tung, är i princip alltid själv och ganska kort..

Lämmen är bara att korrigera undertill. Går spänna och lossa fjädern
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp