Reparera systemkamera

Migo

Trådstartare
Idag bestämde sig min systemkamera för att gå till de sälla jaktmarkerna, displayen socknade helt sonika mitt under ett fotopass och vägrar nu starta igen.

Vart kan man lämna in systemkameror(Canon EOS 450D) på service? Finns det bara i storstäderna eller finns det hopp om att hitta nått i lilla Örebro? Tror ni det är värt kostnaden eller är det bara att börja spara ihop till ett nytt hus?

Min älskade kamera:cry:

Sv: Reparera systemkamera

Lite mer googlande ledde fram till att det rör sig om i runda slängar 3000:- inkl frakt att öht ge den en chans till fortsatt liv. Får lägga fotohobbyn på hyllan ett år och spara ihop till en ny bebis helt enkelt:cry::cry::cry:

Det har jag inte ens tänkt på, täcker den verkligen slitage/småfel på elektronikvaror?

Idag bestämde sig min systemkamera för att gå till de sälla jaktmarkerna, displayen socknade helt sonika mitt under ett fotopass och vägrar nu starta igen.

Vart kan man lämna in systemkameror(Canon EOS 450D) på service? Finns det bara i storstäderna eller finns det hopp om att hitta nått i lilla Örebro? Tror ni det är värt kostnaden eller är det bara att börja spara ihop till ett nytt hus?

Min älskade kamera:cry:

Kolla med Foto 7:an.

/Lizzie

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Minska antalet fästingar på katt
  • Smitare - hur gör ni?

Hästrelaterat

Tillbaka