Resa ensam, vart?

alenchik

Trådstartare
I sommar vill jag dra iväg på en semester all alone för att vila upp mig, göra det jag själv känner för och bara njuta av tillvaron..! I juli kommer jag resa till cypern med några vänner i 14 dagar, så min singelresa får inte vara för kostsam men jag vill ha så mycket av sol, strand och bad som möjligt utav den. Jag har en vecka kvar i augusti, så Thailand och liknande förslag faller bort. Vart ska jag resa? :)
 
Sv: Resa ensam, vart?

Jag ska till London själv om en månad och baaara shoppa - underbart!
Och då hatar jag ändå att shoppa. Men i London finns ju fina saker :love:
Underbar stad öht.
 
Sv: Resa ensam, vart?

Armenien kanske? Vackert och intressant, rik historia, fantastisk mat, billiga priser och prisvärt flyg?

images
 
Senast ändrad:
Sv: Resa ensam, vart?

Måste det vara utomlands? I augusti är det ju jättefint väder i Sverige annars. Kanske Gotland? Skåne? Västkusten?
 

Liknande trådar

Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 940
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 973
Senast: tuaphua
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 784
Senast: jemeni
·
Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 416
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kaninskrik
  • Tälta med hund
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp