Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle vilja ha tips på vart man kan åka över julhelgen för att få superduper julkänsla?
Inte för långt, Sverige och utomlands.
Ska vara riktig Disneykänsla.
Försöker hitta ett sätt att fira jul på som jag trivs med.
Vad innebär "Disneykänsla"? Är det otroligt vacker snö du menar så är det långt norrut du ska, typ Kiruna, eller inåt landet i fjällkedjan dvs Åre etc.
Vad innebär "Disneykänsla"? Är det otroligt vacker snö du menar så är det långt norrut du ska, typ Kiruna, eller inåt landet i fjällkedjan dvs Åre etc.
Njae, behöver inte vara så mycket snö alls.
Mer massa pynt, stora fina granar, musik överallt osv. Sådär överjuligt![]()
Njae, behöver inte vara så mycket snö alls.
Köpenhamn och heldag på Tivoli! Det finns många hotell som har paketpriser. Vi var där för en vecka sen, bodde på Tivoli hotel som ligger ca 15 min promenad från parken. Inne på området är det jul överallt! Tomten hälsade oss välkomna och det finns små bodar med härliga affärer (typ pop-up stil), musikparad med jämna mellanrum, glitter och kulor överallt, tomtescener att titta på. Glöggstugor också! Och man måste inte åka karuseller på Tivoli, det finns mycket annat! Bra restauranger, konsertsal med akvarium i foajén, ljusshow med musik på dammen etc. Och inte för långt bort, bara att ta tåget!Njae, behöver inte vara så mycket snö alls.
Köpenhamn säger jag