Resetråden del 2

Just det är en av knäckfrågorna :p
I maj är det låst till ganska få dagar. Dottern är ledig från skolan 25-29 maj, jag är ledig hela veckan. Men jag funderar faktiskt på Litauen eller någon annanstans i närheten.
Hösten är jag väldigt flexibel med både resmål och vecka. Vi har ju pratat om Gambia tidigare och det är fortfarande en kandidat :)
Riga är väldigt fint. Helsingfors också.
 
Efter att ha kollat på ungefär tretusen olika resmål så tror jag att jag har bestämt mig för Bukarest i maj. Det finns flygresor från Sturup så jag behöver inte ens masa mig över bron till Danmark :p
Hotellrum till vettigt pris ser det också ut att finnas. Ska konferera med dottern ikväll och om hon tycker att det verkar bra så bokar vi då :banana:
 
Efter att ha kollat på ungefär tretusen olika resmål så tror jag att jag har bestämt mig för Bukarest i maj. Det finns flygresor från Sturup så jag behöver inte ens masa mig över bron till Danmark :p
Hotellrum till vettigt pris ser det också ut att finnas. Ska konferera med dottern ikväll och om hon tycker att det verkar bra så bokar vi då :banana:
Vill ni ha nån privat guide som ex kör till Vlads hemvistelse för en dagstur eller två så har jag tips på en superbra kille!
 
Nu är resan bokad! Lite pyssel med att hitta hotell men jag tror att det blev bra. Om inte annat tillräckligt bra :D

Nu håller jag tummarna för att min pojkvän vill passa både katt och hästar och helst också skjutsa oss till och från flygplatsen :o (Om han inte jobbar förstås.)
 

Liknande trådar

Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 889
Senast: ameo
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 480
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
3 882
Senast: Hermelin
·
Samhälle Här kan vi fortsätta diskutera valet!
54 55 56
Svar
1 103
· Visningar
41 154

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kaninskrik
  • Kön kattungar
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp