kopparberg
Trådstartare
Blev nyfiken när jag såg Lidl:s reklam om restaurangen de öppnade och kollade upp vad det var för något!
Om jag förstått det rätt så var det Lidl som under en kort tid öppnade en restaurang som var fullbokad med gäster från dag ett tills det att de stängde, folk stod till och med på reservlista. Och det var idel beröm från gästerna om god mat.
Men tydligen så var det lurendrejeri? Hur då?
Om en restaurang är fullsatt och får beröm för käket, varför blir någon då besviken? För att det inte är "hippt och inne" med Lidl? Men käket var ju gott?!
Jag skulle känna mig lurad om jag gick på en restaurang där det utlovades tex bara svenskproducerad mat, och sedan var det mesta importerat. Eller att köttet garanterades vara närproducerat, sedan kom det från ett slakteri i Italien, osv.
Men gott käk är väl alltid gott käk? Eller?! Har lantisen missat något?
Om jag förstått det rätt så var det Lidl som under en kort tid öppnade en restaurang som var fullbokad med gäster från dag ett tills det att de stängde, folk stod till och med på reservlista. Och det var idel beröm från gästerna om god mat.
Men tydligen så var det lurendrejeri? Hur då?
Jag skulle känna mig lurad om jag gick på en restaurang där det utlovades tex bara svenskproducerad mat, och sedan var det mesta importerat. Eller att köttet garanterades vara närproducerat, sedan kom det från ett slakteri i Italien, osv.
Men gott käk är väl alltid gott käk? Eller?! Har lantisen missat något?