Restaurang Sundsvall

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Piek
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 719

Piek

Trådstartare
Jag och sambon åker till Sundsvall i helgen och tänkte bjuda ut hans farmor på restaurang. Sist åt vi på Rå vilket var väldigt gott :D

Nu vill vi testa något annat så vilken är Sundsvalls bästa restaurang? Vi är inte kräsna utan äter det mesta :D helst inte burgare dock

Tuppen är utan tvekan den bästa jag ätit på i Sundsvall. Dock inte den billigaste ;) . Men helt klart värt sitt pris :)

Nu var det typ hundra år sen jag bodde i Sundsvall så lita inte på mig, men då bodde jag granne med Oscar och käkade där jämt, alltid jättebra.

Liknande trådar

Mat Jag äter ju mycket knäckebröd just nu. Det är väldigt gott, med både det ena och det andra på faktiskt. Har haft en period med... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
2 511
Senast: Bulldoozer
·
Mat Känns som jag är sista personen som söker recept på fisk. Men har en sambo som upptäck sen tid tillbaka det med fisk är ganska gott... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 825
Senast: Kakis
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
517
Senast: cassiopeja
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra... 2
Svar
26
· Visningar
1 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka