Iser
Trådstartare
Hoppas tråden har hamnat rätt!
Hur brukar ni göra när ni handlar på Hööks och grejerna inte passar? Det kan ju vara rätt stora och otympliga saker att skicka på posten, så det känns som att man måste betala en förmögenhet på att byta till en storlek som man inte ens vet om den passar.
Dessutom vill man gärna ha kvitto också, så att man vet att t.ex. stövlarna som kostar en massa hundralappar i bara försvinner och det blir det ju inte billigare av.
Så hur brukar ni göra med såna saker, som ni har köpt på postorder/nätet från Hööks och som av någon anledning ska returneras/bytas? För som jag har fattat det betaler inte Hööks någon retur? Betalar de frakten på bytesvaran?
Hur brukar ni göra när ni handlar på Hööks och grejerna inte passar? Det kan ju vara rätt stora och otympliga saker att skicka på posten, så det känns som att man måste betala en förmögenhet på att byta till en storlek som man inte ens vet om den passar.
Dessutom vill man gärna ha kvitto också, så att man vet att t.ex. stövlarna som kostar en massa hundralappar i bara försvinner och det blir det ju inte billigare av.
Så hur brukar ni göra med såna saker, som ni har köpt på postorder/nätet från Hööks och som av någon anledning ska returneras/bytas? För som jag har fattat det betaler inte Hööks någon retur? Betalar de frakten på bytesvaran?