JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
(Travcafet)
Malin Svanberg är årets komet i galoppvärlden. Hon är lärlingen som vinner massor av lopp och har snart ridit in en miljon...
Hästnyheter
(Travcafet)
Jonas Czernyson tog sitt livs största tränarseger. Jalopy vann Hambletonian Oaks - och drygt 2,8 miljoner kronor. - En helt...
Hästnyheter
(Travcafet)
Galoppstoet Makybe Diva blev historisk natten till onsdag. För andra året i rad vann hon Melbourne Cup - med 25 miljoner...
Hästnyheter
(Travcafét)
Det fanns bara en häst på banan. Revenue hade fullständig lekstuga i det italienska storloppet Gala Internazionale del...
Valp 2025
Övr. Hund Måste ändå säga att jag är väldigt glad för jag har varit så starstruck att jag inte ens vågade hör av mig till dem först, ”lilla jag”...
Piaff
4 minuter sedan
Svar: 916
Visningar: 65 692
Hund
Dalmatiner
Hundavel & Ras Du är lika annonym som någon annan här. Om andras upplevelser och berättelser är tvivelaktiga anekdoter pga att de är anonyma så är...
Fetaost
23 minuter sedan
Svar: 48
Visningar: 1 611
Hund
Valp med diarré?
Hundhälsa Har råkat ut för samma sak med vår valp, nu 13 veckor. Hade Royal canin gastrointestinal puppy hemma, då uppfödaren som jobbar hos...
ponnymother
36 minuter sedan
Svar: 16
Visningar: 454
Hund