RG täcken hos Hästbiten, priser? Popeye?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 38
  • Visningar Visningar 2 599
Sv: RG täcken hos Hästbiten, priser? Popeye?

_Peplis_ skrev:
Det finns ett annat märke som heter Anna Scapati eller nått sånt, ser ut som en blandning mellan JW och RG saker, vi har sånna på mitt jobb, supersnyggao lite billigare än RG. Säljs bla på Svensk Ridsport i Kungsbacka

Såg sånna på Globen, värsta JW kopiorna och kostade flera 100-tals kr mer! :eek: .

Senast ändrad:

Men herregud, hur kunde de bara kopiera JW!! :eek: Som om någon någonsin skulle kunna leva upp till orginalet????!!! :eek:

Förlåt, jag kunde inte låta bli. :p
Jag håller med dig, det är rätt fult med nya märken som kopierar rätt av.

haha. fastän det är inte kopior rakt av, dom är ju i ylle o så får man designa dom flätade kantbanden själv, och schabraken har "våfflad" undersida som det är på RG schabraken, så det är inga kopier rakt av, tycker de är snyggare än JW...

_Peplis_ skrev:
tycker de är snyggare än JW...

*Kan se Sorbes :eek: min framför mig, tätt följt av ett "HUR VÅGAR DU??"* :D

Lord Owen skrev:
*Kan se Sorbes :eek: min framför mig, tätt följt av ett "HUR VÅGAR DU??"* :D

Hahaha. alla tycker olika! ;) Själv tycker jag deras passpoaler på schabrakerna var GRÄSLIGA! *spysmiley*. Luvan var kopia rakt av iaf!

haha.är du säkert på att vi menar samma :P ska ta kort på dom täckerna o scharaken o luvorna vi har så får du se..

Minns att det stod att de hette Anna Scapati, för jag å Mysboll stod å regerade över att de just var så lika JW.

*Lånar*

På exakt vilket sätt har Scarpati "härmat" JW?? Ser inga som helst likheter förutom passpoalerna och det har ju alla snygga schabrak?

Lord Owen skrev:
Det VAR billigare, ett ulltäcke (om jag läser rätt..och det är samma) kostar 279 euro där och på hästbiten 3000 kr (typ). 279 euro är ungefär 2500 kr, lite beroende på kursen.

Samma sak med schabraket.. där är det 79 euro = ca 770 kr. :D
Fleecetäcket var 149 euro = ca 1300 kr.

Lite skillnad.

Inte mkt, då du kommer få betala en massa avgifter för att få det skickat ;) :p

Jag är lite anti att köpa grejer utomlands och skicka hit så jag hamnar nog på att köpa det på Hästbiten iaf. :devil: :p Men andra kan ju vara intresserade..

ja det finns dom i .. jag har massa bruna RG täcken :love:

lånade bara din knapp...
förövrigt kan jag bara hålla med dig...

jag ser verligen inte likheten mellan JW och Anna Scarpati.. :confused:
inte samma material, inte samma kantband, inte samma form på stoppningen eller va man ska säga :P rutorna.. typ inte samma färger ens..
på vilket sätt är dom då lika? :crazy:

tycker heller inte att dom är ett dugg lika.. hmmm..

Liknande trådar

B
Utrustning Hej! Hoppas jag lagt tråden rätt, kunde inte hitta något bättre då man är lite ny här (a) Nu är det så att jag ska köpa min första...
Svar
8
· Visningar
1 419
Senast: tiffy
·
L
Körning Jag är så ledsen...:cry: Var för kan det inte finnas billigare alternativ till oss som vill köra med större/grövre hästar? Bara för...
Svar
7
· Visningar
3 208
Senast: LindaK
·
Utrustning Jag skulle vilja ha hjälp med att hitta lite utrustning till hästarna som innehåller dessa tre färgerna. Det jag letar efter är...
Svar
6
· Visningar
883
Senast: Ickiz
·
Hästvård Varning.. Bilder längst ner som kanske kan vara äckliga/obehagliga för någon? Skitlångt.. Jag behöver mest skriva av mig men har även... 2
Svar
28
· Visningar
14 457
Senast: Summerwind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka