RGB blir fanbärare

Sv: RGB blir fanbärare

Alltså hans största prestation är inte OS-silver eller nåt sånt, hans största prestation är att uppmärksamma vår sport på det sätt den förtjänar!

Tack RGB :bow:

Jag hittar inte heller röstningen! :(

Blir så trött när man läser en del kommentarer till artikeln.... here we go again.

Hoppas RGB tar GULD och sätter kritikerna på plats....IGEN! :banana:

Scrolla ner till Roffe på sportbladets startsida så finns omröstningen precis under länkarna till artikeln och blogginlägget.

Nån som kan tipsa om den bästa kanalen (online) att kolla på som visar all ridsport från OS? SVT och SVTPlay verkar som vanligt inte visa allt...

Nån som kan tipsa om den bästa kanalen (online) att kolla på som visar all ridsport från OS? SVT och SVTPlay verkar som vanligt inte visa allt...

Eurosport ska visst ha nån sorts webbsändning, men hur den ser ut och hur mkt ridsport det är där vet jag inte. Man behövde ladda ner något program och eftersom jag sitter på jobbet så kändes det inte som någon bra idé att testa... :p

SVT visar all ridsport som jag vet är med på OS, vad menar du att de inte visar? (Modern femkamp har jag dock ingen koll på iofs)

Jag hittar inte heller röstningen! :(

Blir så trött när man läser en del kommentarer till artikeln.... here we go again.

Hoppas RGB tar GULD och sätter kritikerna på plats....IGEN! :banana:

De surar bara för att de svenska fotbollsherrarna inte klarade kvalet till OS :D

Påpekar man att ridsporten varit OS-gren oavbrutet i 100 år i år, eller att bara målvakten borde få medaljen eftersom det är den som ser till att laget vinner så blir de upprörda... det är roligt :)

Ja det är intressant att se att merparten (typ alla?) av de negativa och hånfulla rösterna tillhör yngre-medelålders män som verkar lida av hybris.

Pinsamt rent ut sagt, att de är så hotade av ridsporten och dess utövare....

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I sommarens OS i Paris var 62-årige hoppryttaren Rolf-Göran Bengtsson äldst i den svenska truppen. Där och då lät det som om det skulle...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Max Salminen, olympisk mästare i starbåt från London 2012 och Sara Algotsson Ostholt, OS-silvermedaljör i fälttävlan från London 2012...
Svar
0
· Visningar
381
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter "Nå nya höjder med Rolf-Göran Bengtsson". Så löd uppmaningen och det var många som ville passa på att ta del av proffsets bästa tips när...
Svar
0
· Visningar
438
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Rolf-Göran Bengtsson tog under fredagen sin högsta 1,50-placering på fyrstjärnig nivå med Casall-sonen Oak Grove's Carlyle. Blott ett...
Svar
0
· Visningar
445
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka