RGshabrak, vart?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CeciliaHeikne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 825
Sv: RGshabrak, vart?

Bara Hästbiten i sthlm, men de är dyyyyra... Jag har haft upp en likadan tråd men jag fick inga bra svar :(

Men de går att få på¨mässorna tydligen (jag såg dom bara på Falsterbo i år)

jo maddes hästshop har också, lika så sharpman, men ja funderade på om de fanns någon sida på internet.så ja slipper åka till mjölby eller lkpg. :D

nu är jag igång med mina frågor igen, och detär alltid du din krake som får stå ut med mina hårda krav :D:D :rofl:

;)

Vad kostar dom på Sharpman då?
Tror du Sharpman är så pigga på att ta bilder kanske? Jag insåg inte på FGalsterbo att min livsglädje försämras utan ett RG schabrak :D

de kostar runt 800-900 kr som de brukar. så samma pris :)
men finns de ingen hemsida :p
så jag slipper åka till sharpman. jag är lite bekväm av mig :D

Liknande trådar

Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: EZMK
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 909
Senast: Görel
·
Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
914
Senast: WildHorse
·
Utrustning Ska beställa en Thermobar, men så ska man välja längd på kabel 2, 10 eller 20 meter Säkert en jättedum fråga men Hur ska man tänka...
Svar
6
· Visningar
273
Senast: Johannna1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈