cactuspower

Trådstartare
Någon som kan fixa fram en bild på Rhino Wug täcket dvs. det brunrutiga, där man kan se hur färgen ser ut mer IRL och inte produktbilden?

Sv: Rhino Wug

Arrow beundrar sitt nya Bruna täcke!

Bild002.jpg

Fint det var :) . Nu fick jag ett väldigt "vilja-ha-begär" , visst är det, som är med 200g fodring som du har? Precis det jag vill ha :d

:D
Gillar han färgen?? Jag tycker att han ser fin ut...:bow: Men vad tycker han själv?? ;)

Här är en bild på mitt täcke. Titta inte på vad hästen håller på med hon baa övar inför inför att leka kast med liten ryttare:p

4696521.jpg

Han älskar det! Han är väldigt materialistisk faktisk :o han älskar att få nya saker, särskilt varma och mjuka. Täcken och saker med ludd är favoriter, och fleecelindor tycker han om. Han uppmärksammar om han fått nytt grimskaft tom!

Är det nått han Inte vill ha så gör han allt för att plocka av sig det, har bitit sönder 10-15 par benskydd. Nu får han ha lindor istället och han är Jättenöjd. :D

Vi är nog lite lika, jag och din häst. Jag gillar inte heller benskydd och skulle kanske gjort likadant, ifall nån menade att jag skulle måsta ha dessa när jag tränade Yoga. :D Näe, mjuka lindor är mycket bättre! :D

Vad beställer ni för storlek på det där täcket?
Min häst har ju 135 och den storleken har dom ju hoppat över.:crazy:

shiit. det var ju mkt finare i verkligheten. nu måste hästen ha ett sånt..

Horseware har visst 135 cm, det har jag på mina täcken varje fall.

De är ganska stora, min ponny hade 135 i vanliga och 130 vart perfekt i HW.

Jaha, tyckte inte att det fanns där jag kollade, men det gjorde väl det då :) Kollade nog inte så noga.

Dom är stora! Beställde 155 ( som han har på alla täcken, är 175cm och rätt maffig) men fick 145, passade ändå... Liiite trångt i halsen men det funkar. Så gå ned en halv stl.

Då ska jag gå imot strömen och säga att jag har 145 i många andra täcken med 155 i HW och min dam är 177-178cm. Ett mindre HW täcke ger skav på henne medans andra som JW, equline och Mark todd kan hon ha 145cm

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 527
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 308
Senast: Capybara
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka