Ribban - WC och SM

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare BertaLotta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 2 445
B

BertaLotta

Niklas Lindbäck tog segern i världscupen och SM med Mister Pooh! Grattis till honom och till Pooh!!!:bow::bow:

Sv: Ribban - WC och SM

Skitbra och helt väntat att han skulle nolla :bow:

Största prestationen gjorde ändå Sandra tycker jag som var felfri inom tiden som enda ekipage (?) :bow:

Absolut en jätteprestation av Sandra:bow:, två retliga ner (om jag inte minns fel). Har inte sett hästen jättemånga gånger, men han såg lite trött och stel ut idag. Hon var helt outstanding igår, klarade alla svårigheter snabbt och det såg enkelt ut:bow:

Kan bara hålla med! Ett otroligt stort grattis till Sandra! Debut i ***-klass och på ett sådant sätt!:bow:

Grattis till dej med!:D Minst lika viktigt med uppfödare som kan avla fram sådana hästar som med ryttare som kan rida dem!

Ja grattis till dig Pooh o var är MrsL???? Jättegrattis till Niklas iaf, fantastiskt fin prestation.

Flaggan i topp för en sådan häst och en sådan ryttare. Roligt att det finns flera trestjärniga duktiga ryttare. Återväxten är det inget fel på. Det känns som om svensk fälttävlan är på väg mot sina största framgångar någonsin. Vi får hoppas olympiska kommittén förstår att ryttarna behöver ekonomiskt stöd. Under tiden - Njut Mrs L:bump:

Stort grattis till er alla, hela teamet! Vilka prestationer! :bow: Så fina ritter av många svenska ekipage med fina placeringar i ett starkt startfält.

Absolut en jätteprestation av Sandra:bow:, två retliga ner (om jag inte minns fel). Har inte sett hästen jättemånga gånger, men han såg lite trött och stel ut idag. Hon var helt outstanding igår, klarade alla svårigheter snabbt och det såg enkelt ut:bow:

Select var faktiskt oförskämt pigg efter sin makalösa prestation i terrängen!
De två retliga peten berodde på (enligt sandra) ryttarmiss.

Hursom som spelade det inte så stor roll, det är väl beundrandsvärt att vara den enda som går felfritt och inom tiden på sin 3*-iga debut!
Vi var väääldigt nöjda! :D

/Linnéa- Groom och vän

Select var faktiskt oförskämt pigg efter sin makalösa prestation i terrängen!
De två retliga peten berodde på (enligt sandra) ryttarmiss.

Hursom som spelade det inte så stor roll, det är väl beundrandsvärt att vara den enda som går felfritt och inom tiden på sin 3*-iga debut!
Vi var väääldigt nöjda! :D

/Linnéa- Groom och vän

Verkligen en fantastisk prestation och jag hoppades verkligen på en nolla i hoppningen. Kul att hästen var pigg! Synd på de retliga peten, men de förtar inte prestationen i terrängen.:)

Tur att det är mer än en månad till VM då! ;)

Hehe, du snodde ju min line! :D

Och GRATTIS igen Charlie! Fy rackarns vad skoj!! Fick Mr Pooh också följa med in i segrarringen då? Det är väl det han gör bäst enligt honom själv :D

Lycka till, till både Nicke och hela laget när det beger sig!

/Nelle, som tycker det är förbaskat roligt att Malin också kom med :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Tjejerna från Norrby Ryttarsällskap i Kolbäck tog i helgen silver vid lag-SM i fälttävlan som avgjordes i Bräkne-Hoby i Blekinge. Det...
Svar
0
· Visningar
300
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 392
Senast: hamilton1
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev Perstorps Ryttarförening som, med minsta möjliga marginal, tog hem guldmedaljerna i Folksam Lag-SM i fälttävlan för häst. I...
Svar
0
· Visningar
284
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Elvira Rosenberg red i helgen hem young rider-SM i fälttävlan tillsammans med hästen Guy. 20-åringen tog hem både hoppningen och...
Svar
0
· Visningar
301
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka