B
BertaLotta
Niklas Lindbäck tog segern i världscupen och SM med Mister Pooh! Grattis till honom och till Pooh!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Niklas Lindbäck tog segern i världscupen och SM med Mister Pooh! Grattis till honom och till Pooh!!!![]()
Ja grattis till dig Pooh o var är MrsL???? Jättegrattis till Niklas iaf, fantastiskt fin prestation.
Absolut en jätteprestation av Sandra, två retliga ner (om jag inte minns fel). Har inte sett hästen jättemånga gånger, men han såg lite trött och stel ut idag. Hon var helt outstanding igår, klarade alla svårigheter snabbt och det såg enkelt ut
![]()
Här är jag... hemma efter två nationalsånger o två svenska flaggor i topp.. nu kan ja nog inte gråta mer på en månad!!!![]()
Här är jag... hemma efter två nationalsånger o två svenska flaggor i topp.. nu kan ja nog inte gråta mer på en månad!!!![]()
Niklas hade låst in alla saxar i år!Var du hästskötare i år ? Jag menar grejerna satt ju kvar
![]()
Select var faktiskt oförskämt pigg efter sin makalösa prestation i terrängen!
De två retliga peten berodde på (enligt sandra) ryttarmiss.
Hursom som spelade det inte så stor roll, det är väl beundrandsvärt att vara den enda som går felfritt och inom tiden på sin 3*-iga debut!
Vi var väääldigt nöjda!
/Linnéa- Groom och vän
Var du hästskötare i år ? Jag menar grejerna satt ju kvar
![]()
Tur att det är mer än en månad till VM då!![]()