rid-flughuvor som är stora i storleken?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MissNegativ
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 765
M

MissNegativ

hittade en för små och läste att global va stora, men dom säljdes bara på mässor. finns de andra? har en gammal från h**ks som jag är nöjd med, öronen jätte långa (jätte bra) men man får knöla ihop öronen för att dom ska få plats. vill ha långa och breda, vet nån vart sånna finns?

Sv: rid-flughuvor som är stora i storleken?

prova Granngårdens Domani, deras flughuvor är jätte stora i öronen.

Euro-stars är gigantiskta. Även Lami-Cell. Equiline eventuellt också.

Garvade nästan ihjäl mig när jag trädde på min luva på min stackars förnedrade häst...hahahahaha sloköron:rofl::rofl:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 718
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 090
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 796
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 525
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka