Rid-kapson

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare Bollie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 274
B

Bollie

Hej brukar inte vara här så jag hoppas jag får fråga en fråga här! vet inte om ni har sagt något förut om denna fråga eller om det inte passar här!

Vet någon här var man kan få tag i bra men inte alltför dyra ridkapsoner?! Har nämligen en bekant i "barockkretsar" som har pratat om att någon gör stålet i kapsonen och så får man klä in den i läder sen men jag har inte fått tag på henne för mer information. Tänkte att kanske någon vet något om denna kapson!

Tackar på förhand!

Liknande trådar

Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
703
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 102
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 450
Senast: Kajsalisa
·
Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
823

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Starlink

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31