Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var inte så skäker på det. Jag har en verkstad och min mobil ringer konstant. Får inte ett skit gjort vissa dagar eftersom jag spenderar den med att svara på frågor i telefon. Tänker själv införa telefontid av just den anledningen.
Svarar gärna på frågor, men när man inte får gjort det som betalande kunder har lämnat in för att man pratar i telefon är det inte så kul
Prata i telefon sätter inte mat på bordet, det gör däremot saker som blir klara och kan levereras till kund
Har ej fått svar än på mailen och vågar inte ringa förrän teletiden börjar. Ingen alls som vet om det har butik?? Jag borde iofs veta det eftersom jag bor 3 mil därifrån och vi har jättetomt på hästbutiker häromkring..
Tack men jag har varit inne på hemsidan. det står inget om någon butik så därför frågade jag er. Ni brukar veta allt! Det står ju adress o så, men inget om butik.. Hmm..
Trädgård & Växter Vi har en slänt där vi kom på att vi kanske skulle haft buskar? Alltså i kanten. Hmmm. Eller lådor eller ha det som nu? Tankar?
Vi har...