Rid Lätt i Skåne

Ireland

Trådstartare
Någon som vet om dom bara har e-handel, eller om man kan köpa sakerna på plats??
Måste ha en sadel NUUUU!! :D

Sv: Rid Lätt i Skåne

har de telefontid låter de inte som de har ngn butik, de brukar svara hela dagarna.

Var inte så skäker på det. Jag har en verkstad och min mobil ringer konstant. Får inte ett skit gjort vissa dagar eftersom jag spenderar den med att svara på frågor i telefon. Tänker själv införa telefontid av just den anledningen.
Svarar gärna på frågor, men när man inte får gjort det som betalande kunder har lämnat in för att man pratar i telefon är det inte så kul:mad:
Prata i telefon sätter inte mat på bordet, det gör däremot saker som blir klara och kan levereras till kund;)

Har ej fått svar än på mailen och vågar inte ringa förrän teletiden börjar. Ingen alls som vet om det har butik?? Jag borde iofs veta det eftersom jag bor 3 mil därifrån och vi har jättetomt på hästbutiker häromkring..

Tips!
Titta längst upp till höger på denna sidan... :idea:

Tack men jag har varit inne på hemsidan. det står inget om någon butik så därför frågade jag er. Ni brukar veta allt! ;) Det står ju adress o så, men inget om butik.. Hmm..

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
548
Senast: Honey07
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
176
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka