Rid/tävlingskavaj till junior strl 134-140??

Ridtjejen

Trådstartare
Vart hittar man det? har hittat ngn enstaka, men då helsvart...vore kul med andra färger....
Tips? inga fantasipriser då det handlar om att bära tävlingskläder på en klubbis.
 
Sv: Rid/tävlingskavaj till junior strl 134-140??

Har du kollat om det finns att skicka efter från Storbritannien? Jag har egentligen ingen koll, men det känns som att de har ett mycket större utbud av tävlingskläder för barn.
 
Sv: Rid/tävlingskavaj till junior strl 134-140??

varför är det så viktigt med kavaj på klubbtävling? är det inte bättre med säkerhetsväst och mörk långarmad tröja?

säkerhetsväst under kavajen= otympligt, säkerhetsväst över kavajen= kavajen kommer inte att synas.

har man inte säkerhets väst så är det ändå inte för ens i regional tävling som man behöver kavaj, för barn som dessutom växer snabbt så hade jag hellre skaffat en tävlingstopp och svart/marinblå V-ringad långtröja och vita ridbyxor.
då är man ändå tävlings fin men kan ändå röra sig som vanligt och ha säkerhetsväst :D, tävlings kavajer som inte är super stretchiga och i funktions material är både varma och något klumpiga i jämförelse mot vardags ridkläder. tycker jag.
 

Liknande trådar

Islandshäst Jag funderar på att betäcka mitt silverssvarta sto så småningom. Jag har kollat runt på olika hingstar, både de som finns inom rimligt...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: janna
·
Hästmänniskan Jag vet att den enda som kan besluta om detta är jag själv, men lite input från oberoende personer kan ju aldrig vara fel, är oerhört...
Svar
16
· Visningar
1 798
Senast: ameo
·
Ridning går det? Man läser och hör ofta om att skrittarbetet är underskattat och att det går att bygga upp hästarna bra i skritt. Dessutom...
2
Svar
28
· Visningar
12 233
Senast: Hedwig
·
A
Ridning Hejsan, jag hoppas att ni vill ge lite input kring hur man hittar en bra ridskola? Jag har sökt bland tradarna med de jag hittat...
Svar
7
· Visningar
1 530
Senast: Annelein
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Avmaskning
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp