Train Trådstartare 27 Okt 2007 #1 Hej! Hur länge bör man vänta med att rida med bett i munnen efter en tandraspning? //Train
A a1agnlju 27 Okt 2007 #2 Sv: Rida efter tandraspning Jag rider dagen efter, men tar det lite lugnare och känner efter. Men om hästen raspats rätt så ska den inte känna av det.
Sv: Rida efter tandraspning Jag rider dagen efter, men tar det lite lugnare och känner efter. Men om hästen raspats rätt så ska den inte känna av det.
CillaW 27 Okt 2007 #3 Sv: Rida efter tandraspning Tandraspning ska ju göra munnen bättre. Har hästen inte blivit sederad kan jag rida samma dag. Har den blivit sederad får den vänta till nästa dag.
Sv: Rida efter tandraspning Tandraspning ska ju göra munnen bättre. Har hästen inte blivit sederad kan jag rida samma dag. Har den blivit sederad får den vänta till nästa dag.
T tuddeomudde 27 Okt 2007 #4 Sv: Rida efter tandraspning Är det bara raspning och hästen inte har några sår i munnen så kan du rida direkt.
Sv: Rida efter tandraspning Är det bara raspning och hästen inte har några sår i munnen så kan du rida direkt.