Rida på asfalt

• Western
  • Trådstartare Trådstartare LillMalin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 021
L

LillMalin

Jag vill ha alla western-bukefalister åsikter om det här med att rida på asfalt! Gör ni det? Hur dåligt är det egentligen? Kan det vara stärkande eller sliter det bara? Vad tycker ni? :)

/Malin

Sv: Rida på asfalt

Den här frågan finns på andra delar i forumet och svaren lär bli lika. Jag rider på alla underlag i alla gångarter så länge jag kan eliminera halkrisken.

Sv: Rida på asfalt

Sökte lite i forumen och det fanns en del om ämnet! Så jag ber om ursäkt för att jag inte gjorde det innan och ber er helt enkelt ignorera den här tråden. Jag kastar mig in i en av dem som redan finns istället! ;)

Tack ändå! :D

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 126
Senast: Grazing
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 862
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 515

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Surkål
  • Skadade hästar och konvalescenter
Tillbaka