M
montgomery
http://community.webshots.com/album/127795822VavnTs
Det är jag och pållen..... Hjälp mig att hitta alla felen

Det är jag och pållen..... Hjälp mig att hitta alla felen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Har inte tittat på precis alla bilderna, för det var ju ganska många. Men det som slår mig är att du kutar med ryggen och tittar ner på ganska många bilder. På en del bilder gör du det inte alls. där lyfter du näsan och bröstkorgen och då ser sitsen mycket trevligare ut.
Tänk också på att använda innerskänkeln lite längre fram, så får du bättre resultat.
På vissa bilder visar hästen ansatser till att vilja länga ut sin överlinje fint, framför allt där hon (han?) går lite lägre med huvudet och får lite längre tygel. Jättebra att du inte rider på stång, då hade hon nog bara tippat in nosen med kort hals. För att få ännu bättre resultat som du jobbar nu, jobba med att länga tygeln lite grann och se om du genom att få henne att kliva på mer med bakbenen (du kan framför allt driva inner bak mjukt med skänkeln just när hon ska börja föra fram det) också kan få henne att länga halsen och söka sig fram mot bettet.
Heja heja!