ridbyx hjälp!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fnytt
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 779
F

Fnytt

hej!

tycker det är så svårt att beställa ridbyxor från internet, men jag har ej tid eller ork med att åka/gå till någon butik och prova eftersom de oftast har stängt när jag slutat jobbet. alla mina ridbyxor har hål just nu, och jag orkar inte laga dem :P

jag har sökt runt som en galning här på internet efter ett par mööörk gråa och/eller ett par grå-gröna/mossgröna/skogsgröna ridbyxor. visst gråa är lätt att hitta, men man ser ofta inte hur färgen är i verkligheten eller så ser man inte färgen alls. jag vill inte ha ljusa ridbyxor eftersom jag "smutsar" ganska mycket :P. de gröna är helt omöjliga att hitta! har hittat ett par, jätte fina, billiga och ser bra ut..men jaha... hon har ingen webshop!

har ni några mööörk gråa eller gröna ridbyxor? var köpte ni dem/var fanns de på internet?

M.V.H Fanny

Sv: ridbyx hjälp!

men åh. är det ingen som har gråa eller gröna ridbyxor? :(

Pikeur finns i grå och en grön/grå ton som heter schlamm, den är jättesnygg!!

Pikeur finns i grå och en grön/grå ton som heter schlamm, den är jättesnygg!!

okej! ska kolla in dem...har för mig att pikeur är så dyra bara...fast då kanske man får en slitstark ridbyxa? jag ska använda dem nästan varje dag...

tack för hjälpen! :)

ps. hur är de i storlekarna? stora, små, "normalt"?

Senast ändrad av en moderator:

Visst, dyra i inköp men sen behöver du inte köpa nya på X antal år + att passformen är oslagbar! Slår du ut dem på antalet år du har dem blir de nog billigare än om du köper ett nytt par om året.

Visst, dyra i inköp men sen behöver du inte köpa nya på X antal år + att passformen är oslagbar! Slår du ut dem på antalet år du har dem blir de nog billigare än om du köper ett nytt par om året.

okej. hmm.. jag hittar bara modellen cindy i den där slamm färgen och cindy är low cut, det vill jag inte ha för då visar jag rumpan så fort jag böjer mig ner.

men alltså nu måste jag reda ut något här. va inne på en sida..kommer inte ihåg va den heter...hendriksons något...där stod det mud (slamm) på cindy modellen, men på andra modeller stod det mud (grå/oliv). är grå/oliv och slamm samma färg?

förlåt jag är korkad :P

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 439
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 271
Senast: Yrsel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 940
Utrustning Jag måste köpa nya ridstövlar, mina gamla läcker värre än Titanic och jag börjar tröttna på att vara blöt om fötterna av att gå från...
Svar
4
· Visningar
1 434

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka