Ridbyxor; hjälp mig hitta ett par .. !

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Rigolette
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 632
R

Rigolette

Jag får fnatt snart .. har ett par dundersköna ridbyxor .. men eftersom jag går naturbruksgymnasium på annan ort, och jag kommer rida både där och hemma behöver jag ett par till har jag bestämt .. (är för lat för att ta emellan varje vecka + att det blir tungt ;) )

Hur som helst .. är ute efter ett par ridbyxor som är hyfsat snygga, alltså .. OK färg på dom och snygg passform. Och dom måste vara i rimlig prisklass .. max 599 :- .. Om ens det ! :o ;)

Jag då .. är lång och smal, så jag har väldigt svrt för att hitta ett par som sitter bra .. vill gärna ha ett par helskodda då jag har fattat tycke för dom .. gärna i en fräck färg med :d Så .. ge tips nu :d

(Hööks har inga snygga ridbyxor enligt mig .. längre ^^)

Sv: Ridbyxor; hjälp mig hitta ett par .. !

Prova Back2Back! Bra kvalitet, finns i många snygga färger,kostar inte en förmögenhet plus att man kan ha dem om man är smal. Finns med både hög/låg midja och knä eller helskoning.

Sv: Ridbyxor; hjälp mig hitta ett par .. !

Ickiz skrev:
Prova Back2Back! Bra kvalitet, finns i många snygga färger,kostar inte en förmögenhet plus att man kan ha dem om man är smal. Finns med både hög/låg midja och knä eller helskoning.

Oh .. lät ju bra :) har du någon hemsida till vad det nu hette ?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Behöver tips på ridleggings av alla sorter. Jag har enormt svårt att hitta ridbyxor som passar och är bekväma (breda höfter och...
Svar
4
· Visningar
1 933
Senast: mooi
·
Utrustning Ni som är långa och slanka, vad använder ni för ridbyxor? Jag använder bara, enda jag provat som sitter bra på mig. Har ett antal par...
Svar
16
· Visningar
3 134
Senast: Centaur
·
Utrustning I hästsporten, och överlag, ska man helt vara en smal, lång tjej när man ska leta kläder. Hemskt gärna i juniorstorlek! Men vi vet väl... 2
Svar
21
· Visningar
7 423
Senast: HannaZ
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka