Ridbyxor i udda färger?

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Har varit sugen på ridbyxor i mer "udda" färger ett tag nu. Men det det verkar ju inte finnas! :eek:
De färger jag önskar är beige, "koppar-orange", mörkgrön, varmgrå och vinröd.
Önskar också att det ska vara i bra kvalité, och typ storlek S (38).

Har kollat på diverse webbshoppar, men nej, ingenting! :confused:
Letar jag på fel ställen, eller finns det helt enkelt inte?

Så, någon Bukefalist, som vet något märke som gör ridbyxor i ovan nämnda färger, i bra kvalité? :D

Jag har också fastnat för en färg som jag verkligen inte hittar. Är nog totalt omodernt. Den färg jag suktar efter är en riktigt ljus/blek gul för att ha under sommaren. Men det verkar som ett omöjligt mål just nu :banghead:

Jag har också fastnat för en färg som jag verkligen inte hittar. Är nog totalt omodernt. Den färg jag suktar efter är en riktigt ljus/blek gul för att ha under sommaren. Men det verkar som ett omöjligt mål just nu :banghead:

Kolla ebay och engelska webshoppar. Sök tex på canary breeches. En färg som används mycket på showtävlingarna där, så vågar du testa utan att prova i butik först är det mitt säkraste kort :)

Liknande trådar

Utrustning Hej kära Bukefalister! Jag är på jakt efter några par nya ridbyxor, men hittar inga som riktigt verkar passa mig :( Jag har en...
Svar
12
· Visningar
3 779
M
Utrustning Jag har en 2 eller 3 åring på ingång. Behöver lite hjälp med tips på utrustning. Vill ha kvalitée så det får gärna kosta lite mer. Har...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: EmelieR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka