Ridbyxor med LÅG midja

Quinny

Trådstartare
Är det någon som kan tipsa om ridbyxor med LÅG midja? Tycker alla ridbyxor har så höööög midja vilket jag finner obekvämt... :confused:

Tacksam för svar!! :bump: :bump:

Sv: Ridbyxor med LÅG midja

Hmmm... Jag som sökte... Jaja, då får jag väl söka bättre...

Shires har ridbyxor i hipstermodell. Dessutom finns dom i rosa :love:

3779_big.jpg

jag har dom med låg midja. dom e konstiga, för dom glidre ner hela tiden :S

På Hästshopen finns det ett par ridbyxor som är låga i midjan (carnival) Jag har sånna oså får man med ett skärp till dom oxå :)
Jag tycker dom är snygga, bekväma o dessutom väldigt billiga!

sundance_kid skrev:
jag har dom med låg midja. dom e konstiga, för dom glidre ner hela tiden :S

Menar du Pikeur Ciara? De har jag med, jag tycker de sitter skitbra. :confused:
Du kanske får använda skärp. ;)

Hur är dom i storlekarna? Har fått för mig att ridbyxor oftast är så små i storlekarna....

kanske e för att dom e helskodda? :confused: grymmt sköna men dom glider ner ;)

Back2Back har några modeller med låg midja, kostar inte en förmögenhet heller!:smirk:

jag har bode Pikeur och Equiline med låg midja.
mina Pikeur älskar jag! de är supersköna och har verkligen låg midja! Equiline har inte riktigt lika låg midja de e mer normala typ. har ett par likadana fast vanlig midja och dom är ju huur höga som helst.. :crazy: så dessa är typ normala!

Jag har ett par från Mountain Horse som är så låga att jag får vika midjan en gång till och ha dem på höften!
(inte skönt på vintern)

*kl*

Köpte ett par på gekås i somras när jag red så mkt. Ville ha ngra billiga att slita på hemma. De kostade 200 kr, sitter kanon, är jättemjuka o goa, helskodda OCH håller kanonbra fastän de tvättas mkt ofta (är ju inte direkt rädd om dem :crazy: ) Och midjan är tillräckligt låg för att man ska behöva tänka på vad för trosor man rider i :D Ja, ibland kan man fynda, jag tror inte på sådant eg...

Pikeur Cindy har lagom låg midja, de är mina nya älsklings ridbyxor:love:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: Ramona
·
Kläder & Bli fin Letar efter lite vettiga friluftsbyxor, helst med låg midja - medelhög går eventuellt bra med mycket stretch och skönt/mjukt/smidigt... 2
Svar
23
· Visningar
1 992
Senast: Flixon
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 559
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
665
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V