Ridbyxor Sebos Fits

trofé

Trådstartare
Är det någon som har sådana eller har provat dem? De har lite annan design på skoningen med segmenterad skoning/som paneler. De har också en variant som ska vara vind- och vattentät och som är helskodd med små gummipluttar. De ser väldigt bekväma ut! Vore intressant att höra om andra har erfarenhet av dem.
 
Sv: Ridbyxor Sebos Fits

Jag är också nyfiken på ridbyxorna. Läste någonstans att en av modellerna ska ha gumminubbar som skoning. Någon som har provat?
 
Sv: Ridbyxor Sebos Fits

Är det någon som har sådana eller har provat dem? De har lite annan design på skoningen med segmenterad skoning/som paneler. De har också en variant som ska vara vind- och vattentät och som är helskodd med små gummipluttar. De ser väldigt bekväma ut! Vore intressant att höra om andra har erfarenhet av dem.

Dom skönaste som finns...tar inte på mig nåt annat efter att ha prova dess..Helt klart dom bästa ridbyxorna. Modellen jag provat heter Duet All Season Zip Front Har även beställt vintermodellen nu.
 
Sv: Ridbyxor Sebos Fits

Puttar upp tråden med en fråga om hur storlekarna är på dessa byxor? Är ju svårt att gissa sig till storlek bara genom att mäta midjemått och höftomkrets. Vill ju att de skall sitta bra om jag nu skulle investera i ett par.
 
Sv: Ridbyxor Sebos Fits

Jag beställde ett par förra vintern på chans då de hade slut på S (jag beställde XS), eftersom de står att man ofta kan gå ner i storlek. Jag kunde ha dem, men skickade ändå tillbaks dem då midjeresåren kändes på gränsen till för hård. Så det beror ju på hur man vill att de ska sitta.
 
Sv: Ridbyxor Sebos Fits

Jag blir alltid skeptisk till gummipluttar och siliconskoning som vissa märken har. Jag är rädd för friktionsskador på sadeln, någon med erfarenhet från detta märke?
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 134
Senast: JennyLz
·
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 078
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 445
Senast: Mineur
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
2 901
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Tjockistråden 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp