Ridbyxor - snabba råd!

Chili

Trådstartare
Mina har visst börjat ge med sig och är på akut jakt efter nya... Hittar bara dyra eller sådana som inte passar i affärerna här hemma. Så vad rekommenderar ni från vilken internetbutik??

De ska vara helskodda och matcha till bruna skor och bruna shortchaps!

Skynda skynda skynda... :bump:

Hittade några på Horze nu som verkar okej - Firm Sit Lady. Någon som har en åsikt? Vill gärna veta hur de är i hållbarhet och färgerna, Horze's färgsklalor är minst sagt missvisande...

Senast ändrad:
Sv: Ridbyxor - snabba råd!

Ropings är sköna, bekväma och stretchiga i materialet. Dock lite stora i storlekarna (i alla fall på de modeller jag haft! kan dock inte säga att alla är det). Går inte att mäta med t.ex. Pikeur och andra kvalitétsridbyxor men de är väldigt bekväma, rätt snygga och så är de billiga också. :) Finns med eller utan gubbveck, tygskodda eller helskodda samt även som Pull-on ridbyxor.

Kaias har dom www.kaias.se men jag vet inte om de ligger med i webshoppen, annars kan du ringa dom för dom är väldigt trevliga och har bra service. Har själv handlat en hel del i deras butik.

Annars finns dom på www.erikshastshop.com och www.ridutrustning.se

Finns i många olika färger! :)

Kollade på deras Roping Jennifer nu, ser skitsnygga ut! Helskodda med gubbveck. Men vilken färg?! Mamma tyckte svart, jag tycker grafitgrå eller bruna. Passar grafitgrått med bruna skor och shortchaps? Chapsen har svarta detaljer. Har svarta jackor med...

Tycker inte heller svart, då passar grått bättre om du har bruna skor och chaps tycker jag. Dessutom är svart så trist :p spec. om du nu skulle ha både svarta ridbyxor och jackor. Grått blir nog bra! :)

Japp grått får det bli :) Ska beställa alldeles strax. Får börja köpa mer ridbyxor istället för att använda ett par till de går sönder :angel:

Hittade ju en massa roliga saker på den sidan! Har bara kollat på hästsakerna innan men de hade ju jättefina jackor etc. speciellt på rea sidan :)

Nu är de beställda! *weeii* Har inte beställt något på internet på väldigt länge. Är alltid så kul att få paketet, som på julafton :D Blir nog fler paket ifrån den sidan i framtiden också!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka