aglaonema

Trådstartare
Nån som vet vilken storlek 48 dam motsvarar i herridbyxor ungefär, 46 är lite små i dam och 48 finns oftast inte så herrmodell vore kanske något?!
 
Vet inte men tänk på att herridbyxor är sydda mer raka utan hänsyn till kvinnohöfter så det kan ju bli lite konstig passform.
 
Skulle leggings/tights kunna vara ett alternativ? Vet att inte alla gillar den varianten, men vissa märken har upp till XL/XXL och de flesta brukar vara lite stretchiga och funka även om man ligger mellan två storlekar.
Såg att Cellbes har "sifferstorlekar" på sina ridleggings annars, har du kollat där?
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 300
Senast: Squie
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
631
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Jag insåg nu att jag har som svarta små små små prickar alltså jätte små på ett födelsemärke, dock busar jag mig jätte ofta o de sitter...
Svar
6
· Visningar
593
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 112
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp