• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sysh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 763
S

sysh

Var hittar man bra herr ridbyxor ?? Börjes har ett par men gillar inte deras modell... Finns det något postorderföretag eller någon bra butik någonstans som har bra (herr) ridbyxor??

Sv: Ridbyxor

Kolla Pikeur, Euro-Star och Victor Hugo. Lite dyrare förvisso (samtliga ligger väll på över tusenlappen till ord. pris) men det är riktigt bra kvalité på dom.

Sv: Ridbyxor

Jag bara älskar RTS ridbyxor, de håller o har super skönt "skinn" på helskoningarna. Rolf-Göran Bengtsson gör reklam för de.

Återförsäljaren finns i Kristianstad. Men hon är ute på mässor o stora tävlingar. :D De har ursnygga herr byxor. Men även till dam o junior i alla de färger.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 338
Senast: Silje
·
Utrustning Jag har börjat rida en häst med bomlös sadel. HUR hittar man balans i en sådan? Den har ju inget djupare säte liksom. Därtill känns den...
Svar
5
· Visningar
567
Senast: skiesabove
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
764
Senast: jemeni
·
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
265
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka