Ridbyxtips!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Farouk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 947
F

Farouk

Pga navelpiercing så ska dom inte vara för höga i midjan.
Inte smala i midjan heller för den delen, för jag har extremt (?!) breda höfter. (Ladugårdsvägg, brukar jag kalla mig själv :p)

Ska sitta bra, inte vara pösiga i baken, och vara i bra kvalité.
Pris spelar inte såå stor roll. :)
Gärna rutiga! :love:

Pris får gärna finnas med i svaren!

Tips av alla dess slag = :bow:

Equalityline och Eurostar har modeller på ridbyxor som är låga i midjan... men jag vet dock inte hur de är i midjan.. har inte ägt några själv...

Tackar så mkt för svaren! :bow:
Ska ta mig en titt på dom olika märkena :)

Har du också köpt ett par sånna med gubbveck på häst & hund eller vad det heter, i ekeby-almby eller? :p Köpte ett par gråa där, så underbara! :love:

Roping med gubbveck, japp :crazy: :p
Jag gillar det INTE...
(Inte köpta på det stället du sa heller, fel ände av landet ;))

Liknande trådar

Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: NilHe
·
Kläder & Bli fin Jag vill införskaffa någon slags kortbyxa/cykelbyxa att ha under kjol och klänning nu under sommaren. Vilka är bäst? Jag vill nog inte...
Svar
19
· Visningar
1 424
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Esmeralda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka