Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kommer någon ihåg "Hästen från havet" eller vad den hette? Angående häst i filmer. Den har verkligen ingenting att göra med riddare eller fantasy men jag tyckte den var så bra!! För ungefär 12-18 år sedan eller när jag nu såg den sist. Nu för tiden är det så illa att ingen verkar komma ihåg den.
Vad jag kan minnas så räddade eller stal 2 unga pojkar en vit stor häst som de rymde med. Vill väl inte säga hur den slutade, vad jag kan minnas i alla fall, men gör det ändå. Jag har för mig att den gick ut i havet och försvann sen. Den stora ståtliga vita.
Om någon kan minnas denna och vet hur man får tag i den idag, så säg gärna till!
Den filmen heter egentligen "Into the West" med bla. Gabriel Byrne (men översattes till "Hästen från Havet") jag köpte DVDn från amazon.co.uk
Hästen kallade ungarna för Tir Nan Og/Tir Na Nog. Otroligt tragisk film egentligen. Jag får skryta med att jag har varit på flera av de platser där de spelat in den filmen i Wicklow, Irland.
Kropp & Själ Vi planerar hemma varje vecka hur vi ska träna. Både jag och mannen brukar få ihop 4 pass/v.
Vi kör oftast varannan dag, ibland kan jag...
Hästmänniskan Kanske lite OT, men när det gäller raser som inte har en svensk moderstambok så tvingas man som svensk uppfödare förhålla sig till vad...