JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Rider på schlagerframgången
Bukefalos 30 år!
(Dala-Demokraten)
Linda Bengtzing rider på schlagerframgången.
Men igår red hon på Roxelle. En 13-årig häst som inte ens höjde på på öronen för alla fotoblixtar.
Fotograferna intog stoplats när Linda Bengtzing bekantade sig med hästen.
Tjejerna i stallet på Stallsundet försäkrade att Roxelle är det snällaste som går i fyra hästskor.
Men Linda Bengtzing har ridit förr. Hon är van med hästar.
http://www.dalademokraten.com/Artic...0216172512_DD250/20060216172512_DD250.dbp.asp
Moderator
Ont i bogen?
Hästvård Behöver hjälp med tankar....det låter helt sjukt när jag läser hon är ju jämt skadad lugnt riden massage regelbundet osv väldigt...
Startad av Madde_padde
7 Maj 2014
Svar: 11
Visningar: 7 178
Vård
Går i proffsens spår
Hästnyheter (Dala-Demokraten)
För ett år sedan träffade DD-sporten Borlänge-tjejen Amanda Kjellberg som precis hade skaffat en ståtlig herre vid...
Startad av Gunnar
15 Jan 2007
Svar: 0
Visningar: 933
Hästnyheter
Hästnäringen ska bli ett lyft för länet
Tjejsyssla, rikemanssport och storstadssnobberi. Så hette det förr om hästsporten. Men hästen har blivit en...
Startad av Gunnar
18 Feb 2006
Visningar: 877
Hästnyheter
Åldersgränser skapar kaos i ponnyleden
Svenska Ridsportförbundets juniorkommitte har lagt ett förslag om nya åldersgränser anpassade till omkringliggande...
Startad av Gunnar
15 Feb 2006
Visningar: 819
Hästnyheter
Svensk politik 9
Samhälle Men det är ju inte alla- finns ju väldigt många fler. Sen misstänker jag att det KAN kommat att ske vilket jag finner skrämmande men jag...
Fjordfrälst
1 minut sedan
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Efter ett fitnesspass, städ och lite andra sysslor hemma fick det bli en mysig skrittur barbacka som avkoppling inför jobbkväll, pigg...
Fjordfrälst
3 minuter sedan
Autistic meltdown
Dagbok Fast nu handlade väl det här mer om det din psykolog sa mer än att du nämner att du är smart, jag har faktiskt aldrig ens noterat att du...
Grazing
7 minuter sedan
Svar: 1 212
Visningar: 78 613
Dagbok
Kattsnack 12
Övr. Katt Prada har gått upp till 1,95 kg nu, heja tanten! Bytte från gula Monster till gröna och hon äter väldigt bra av den.
Paisley som hatar...
Bison
35 minuter sedan
Svar: 321
Visningar: 9 753
Katt
Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
Övr. Djur Jajemän, fast ljuset gjorde inte färgerna rättvisa där. Sazimai är så himla fina! <3 Det finns rätt gott om blå taranteller av olika...
Sel
Idag kl 19:01
Svar: 1 749
Visningar: 167 877
Djur