ridkläder

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lizzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 3 486
för det mesta, men inte alltid.
jo hjälm å skorna e alltid med.

Rider alltid i ridbyxor, vantar, hjälm och ridstövlar.

Eller om man rider ut kan det hända att man byter ut ridstövlarna mot skor :angel:

Jag älskar att sätta på mig riktiga ridkläder!I coh med att jag är så mycket i stallet så tycker jag att det är skitkul att ha snygga ridkläder!Jag menar,det är de kläder jag har på mig mest... :smirk: Det är så kul att matcha grejer som schabrak,ridbyxor osv...kan hålla på i oändligheten!
Visst är det lite fjantigt i och med att jag har hästen på en bondgård i ett kollektiv stall med sex personer i och fem hästar...men det är ju så kul!
Det känns ibland lite som att,jaha..nu när jag har så fräsiga ridkläder måste jag visa att jag kan rida också...lite som en kick!?
Kul är det i alla fall...förresten så dör jag faktiskt inte av att åka ner till stallet i ett par jeans och ful tröja,men som sagt:det är skitkul med snygga ridkläder! :bump:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 299
Senast: Silje
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
572
Senast: Kristall10
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
380
Senast: Hedwig
·
Hästmänniskan Bokade in provridning idag på en häst. Ägaren skrev då det sista ”Glöm inte att komma i nya kläder iom smittorisken”. Brukar alltid... 2
Svar
23
· Visningar
2 815
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31