Ridkläder till småttisar

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Suskiv

Vet nån vart man kan hitta ridkläder i mindre storlekar? Behöver ridkläder i storlekarma 98 resp 104 (+ 26/27 i stövlar), men det verkar som de mesta börjar i större storlekar.
 
Sv: Ridkläder till småttisar

Vanliga kläder? Sköna byxor och vettiga skor.
Du kan ju alltid köpa svarta eller byxor om det ska tävlas.


*säger hon som alltid rider i jeans om inte reglementet kräver annat*
 
Sv: Ridkläder till småttisar

måste de ha riktiga ridkläder från första början? Jag red flera år med vanliga tights och gummistövlar (med klack såklart) innan jag fick mina första ridstövlar och sen dröjde det ytterligare några år innan jag fick ridbyxor. Det känns faktiskt lite onödigt att köpa sånt till barn som växer ur sina kläder så fort. Ridbyxor måste ju passa, så det kan man ju inte köpa att växa i och är de för små funkar det inte heller...
 
Sv: Ridkläder till småttisar

Jag har köpt ridkläder till minsta tjejen på Ullared, billiga och kanonbra.


De minsta ridbyxorna (som jag sparat) är i storleken 98.
 
Sv: Ridkläder till småttisar

Tror att du kan hitta en del på Ponnyprakt också. Dessutom i roliga färger :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Så galet svårt det är att hitta något som verkligen passar! Jag har köpt på olika ställen men inte hittat rätt. Provat Twilfit, Miss...
Svar
16
· Visningar
896
Senast: Kratus
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 911
Senast: valy
·
Utrustning Min man behöver köpa sig en ridhjälm och han har tydligen abnormt stor huvud 😅 Storlek 60 är alldeles för litet men jag hittar...
Svar
4
· Visningar
683
Senast: iNHALE
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 439
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp