• Träning
  • Trådstartare Trådstartare todde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 983
Status
Stängd för vidare inlägg.
T

todde

Nån som kan tipsa om ett bra ridläger för vuxen nybörjare. Verkar svårt när man är i 45+ åldern att komma på ridläger är det andrar som tänker likadant tro. Men man är ju inte äldre än man gör sig :banana: Jag hade tänkt att helt egofixerad lämna min familj en vecka eller så o åka på ridläger om man nu kan hitta ett. Fler än jag som är sugen ???

Sv: Ridläger

Det enda jag kan komma på just nu är ett islandshästläger, men det är här uppe kring umeå, så kanske lite långt att åka... =)
Har du provat att "Googla" efter ex ridläger+vuxen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 279
Senast: dobbis
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 226
Senast: Claraclara
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 362
Senast: MiniLi
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 649
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka