Ridlärare

I

Icis87

Hej!
Undrade en bara en sak, vad en ridlärare tjänar i månaden? Som jobbar 7-16?
Tack för svar!! :bump:

Sv: Ridlärare

Jag vet ingen exakt lön men däremot vet jag att det är ont om ridlärare som jobbar 7-16. Största delen av lektionstiden för en ridlärare ligger kvällstid.

Okej....vet du hur mycket en stallchef som har ansvaret för stallet tjänar? :confused:

Jag jobbar som ridlärare och stallpersonal 80%. Heltidslönen ligger på 18 000, men jag har det nog väldigt bra. :)

Däremot är det inga 7-16. Jag jobbar 13-19, lite olika beroende på veckodag.

Okej....det lät helt okej tycker jag. :bow:
hur har du utbildat dig?
Är väldigt sugen på att jobba med hästar i framtiden att bli ridlärae eller liknande... :bump:
Har tänkt att jobba lite i sommar i något stall... :banana:

Ridläraren på ridskolan jag praktiserade på ett tag jobbade alla dagar, privat också. I stort sätt från 14.00 till 21.00 (ibland senare) och tjänade drygt 129:- i timmen

Ridlärare tjänar mkt dåligt med tanke på utbildningstiden.Det jag har hört är ngn stans mellan 14-16 000 FÖRE skatt.

Liknande trådar

Ridning Hej, jag rider på ridskola och senaste lektionen så fick jag rida en häst som är seg och ganska envis. Och fler gånger under lektionen...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Emma-pemma
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 339
Senast: Edla
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
958
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 519

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka