Ridledarkursen

Sv: Ridledarkursen

Jag antar att du gått ULK å FRIK, varför inte maila ridsportförbundet å fråga när det planeras att hålla en ridledarkurs å fråga hur man går tillväga för att anmäla sig.

ULK fick jag genom gymnasiet. Och de är även på den anläggningen ridprovet hålls på skolans hästar ;)

Vet att den är i tierp på sommaren, men ridprovet hade dom för i år under min NUM som va i våras.

Jag har också letat, men hittar bara information för 2004. Men det borde komma upp för 2005 snart. Anmälan brukar iallafall gå ut i mitten av februari. Får hålla lite koll...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Görel
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 011
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Hej, Efter en magnetkameraundersökning har det konstaterats att min katt har diskbråck/l7s1. Veterinären utgår från att det är en...
Svar
2
· Visningar
351
Senast: Sol
·
Hästmänniskan Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Svar
14
· Visningar
1 207
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka