Ridledarutbildning i höst

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Stephi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 3 201
Sv: Ridledarutbildning i höst

Jag gick ridledarutbildningen förra hösten på Bärby. Om du undrade något kanske jag kan svara... :P
Det var iallafall superskoj så ni kommer få det toppen!!:)

Nu har jag snart gått en vecka på Islandshästutbildningen på Strömsholm o det är riktigt skoj!! Så den kan jag oxå rekomendera att söka sen!! ;) För er som vill fortsätta utbilda er vill säga... :P

Woho! 2dagar kvar! Jag ser mycket fram emot detta!

Sá kom fram i ljuset! Vilka ær ni som ska vara med??

Jag heter Sandra, ganska kort, brunett och kommer med MASSA packning :p

Jag kommer förresten komma imorgon kvæll till Bærby.

Jag kommer onsdag morgon heter Stephi (Stephanie) långt brunthår med min hpväska hängande på axeln

Ja heter Bella , kommer va den tröttaste ons morgon .. Åker hemifrån halv 5 :O
Mörkhårig , stor toffs, fräknor & mjukisbyxer gissar ja på :P Pratar värmlänska också ;) haha .. Trevligt att se vilka ni är!!

Liknande trådar

Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
834
Senast: Edla
·
R
  • Låst
Gravid - 1år Jag är för otålig för att vänta på att någon annan ska starta en tråd för oss som väntar tillökning till hösten :angel: Hoppas att vi... 2
Svar
27
· Visningar
4 131
Senast: Hedinn
·
Fritid Sitter och skriver på mitt tal och tänkte prata om hur man kan vända höstmörkret till någonting positivt istället. Mitt mål är att alla... 2
Svar
36
· Visningar
989
Senast: Efwa
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
983
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S