JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hoppning
Trådstartare
Trådstartare
Idrus
Startdatum
Startdatum
11 Nov 2006
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
2 175
Hej! Vet ni någon bra
sida där det finns bra ridövningar och bra hoppnings övningar och liknande ? Och tex. hur långt avstånd man ska ha mellan varje cavaletti.
MVH Ida
Sv: Ridövningar/Hinder
okej, tack. mer sidor ?
Hoppning
Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Ridning
Hej hallå.
Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre?
Jag har...
Utrustning
Hej
Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Ridning
Hej! Jag har en 6 årig dotter som fått låna ett sött o snällt Welsh ponny sto som vi ev ska köpa. Pigg men lydig är ponnyn. Hon har...
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Nähä, då ångrade sig säljaren. Trodde att jag skulle slippa sånt när jag la in en köpesannons. Suck.
Habina
Alldeles nyss
Brodd och skydd?
Utrustning Är det i Tågarp? Har både ridit med och utan men hör som de andra säger med din tränare.
Jag har boots fram men inte bak. Tycker det...
Freazer
6 minuter sedan
Dressyrhingsten Skyline to B.
Avel Jag tolkar det som en häst med mycket integritet och att stort självförtroende. Inte för alla, men heller inget direkt negativt.
Bee
13 minuter sedan
Svar: 205
Visningar: 23 421
Avel