JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ridsadlar för 100 000 kronor stals vid inbrott på ridskola
Moderator
Hästnyheter
I förra veckan tog sig någon in i en sadelkammare på en gård utanför Oskarshamn och stal sadlar och träns, med ett totalt värde på över...
Hästnyheter
Natten till fredags stals ett 20-tal sadlar från ett stall utanför Helsingborg. Värdet på sadlarna beräknas till cirka 200 000 kronor.
Hästnyheter
Karlstads ridklubb har drabbats av inbrott och sadlar till ett värde av drygt 200 000 kronor är borta.
– Man blir rent ut sagt förbannad...
Hästnyheter
Natten till fredagen ska en gärningsman varit inne på Lindesberg ridskola i Norslund. Enligt polisen ska personen ha stulit fem sadlar...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Valpen har kissat 2 stora pölar inne inatt 🙈 bara fram med moppen igen.
Dessa bakslag, men jag tror han drack mycket igår efter...
Nota
2 minuter sedan
Svar: 1 227
Visningar: 73 325
Hund
Bråkande hundar
Övr. Hund Som förväntat, hon verkar fysiskt må helt bra. Vi passade även på att ta något blodprov, då jag funderat på om hon dricker mer än...
__sofia__
Idag kl 07:44
Svar: 23
Visningar: 1 644
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Om någon vill ha en helgalen ungkatt så har jag en. Vaknade vid fyra av att hon sitter utanför och krafsar på garderobsdörren. Öppnade...
sthu
Idag kl 05:45
Svar: 1 123
Visningar: 58 475
Katt