Masqueradee
Trådstartare
Vilket ridhus!några få bilder i inte allt för bra kvalité dock.
Från kvällslägret jag var på, på ridskolan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket ridhus!några få bilder i inte allt för bra kvalité dock.
Från kvällslägret jag var på, på ridskolan![]()
Jaa superhärligt och när de inte är några privatryttare där så får vi i princip använda oss av helaVilket ridhus!![]()
Vi har bara konor utsatta faktiskt@ii-ssa Hur delar ni av ridhuset då? Vi har ett 22x80m ridhus som delas av med hjälp av en "presenning" (ingen presenning egentligen, utan det är gjort av samma material man har på släp och liknande. detta hänger i vajrar från en ställning i taket som man kan dra fram och tillbaka beroende på hur lång manege man vill ha).
Är det någon som rider sommarridskola?
Hos oss har varje häst minst fyra veckors semester, ibland längre (har för mig att storhästarna har lite längre då det inte är lika många läger för vuxna under sommaren) och resten av tiden går de på olika ridläger. När de går ridläger går de oftast bara en, två lektioner om dagen, varav en exempelvis kan vara skritt ute i skogen så de har "minisemester" även när de jobbarÄr det någon som rider sommarridskola?
Hur ser det ut för er, ska ni rida någonting i sommar?
@ii-ssa Japp, för mig blir det samma tid, samma "nivå" och med samma tränare! Här byts det inte i första taget
---
Idag ska jag iväg på första träningen på dressyrlägret! Det ska bli spännande att se om jag får "min" polle (på bilden) eller om jag får någon annan. Tror att jag önskade en annan av våra giganter som första-hästså jag har ingen aning om hur det blir. Måste även försöka klura ut vilket program jag vill rida på fredag då vi alltid avslutar detta läger med program-ridning (om man inte hellre vill rida lektion, men jag gillar att ta chansen att få öva framridning och programridning utan tävlingsstressen). Återkommer senare och uppdaterar er hur träningsvärken är efter en sommar nedanför hästryggen
![]()