Ridskolor i Borås

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare Tussah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 017
Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tussah

Jag är ganska nyinflyttad till Borås och är lite nyfiken på vad det finns för ridskolor i närheten. Jag har inte ridit på över ett halvår och börjar bli lite smått desperat nu :P

Jag skulle bli jätteglad om någon skulle vilja berätta om ridskolorna här i trakten. Nån kanske till och med rider på någon och kan berätta om hästarna, ridlärarna m.m.

Tack på förhand! :)

Sv: Ridskolor i Borås

citerar IH:
Innan du skriver fråga om ridskolor, tränare, läger och dylikt LÄS HÄR!
Jag kommer även fortsättningsvis att radera trådar där ni frågar om någon har bra tillridningsstall, försäljningsstall, hästhandlare, utbildare, ridläger och tränare att rekommendera.

För det första är det lätt att trådarna mynnar ut i ren gratisreklam här på forumet och för det andra är det väldigt lätt att det mynnar ut i skitsnack om verksamheter. Därför vill Gunnar inte ha sådana trådar här på själva diskussionsforumet.

Vill ni ha tag på ridskolor, en tränare, eller åka på trevliga kurser och ridläger då får ni gå in på RADANNONSERNA och läsa under tjänster erbjudes, eller lägga in en egen annons där ni söker hjälp.

Mvh

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
874
Senast: Squie
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
739
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 501
Senast: Kajsalisa
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 316
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka