Ridskor med stålhätta

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sante
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 4 111
Sv: Ridskor med stålhätta

Jag har ett par från Mountin Horse. De är jättebra.
Har provat en del olika, men deras modell är både slitstark och smidig.
De från Hööks är också bra, men jag föredrar ändå Mountin Horse.
De från Hööks hade jag i flera år, men då jag köpte dem var mina fötter ännu inte färdivuxna, så resultatet blev att de blev både slitna och urväxta. Mountin Horse är vad jag tycker du borde satsa på, de är också sköna att rida i.

kolungarna skrev:
Jag har ett par från Mountin Horse. De är jättebra.
Jag povade de från MH med stålhätta igår. De var sköna! :) Betydligt skönade än Blundstones och de såg inte så förskräckligt stora ut som "B" gjorde på mina fötter heller! :) Blir nog ett par MH!

Mina älskade gympadojor fick hål i hälen så jag blev blöt om fötterna bara jag tänkte vatten... Har lagat dem med silikon :p Funkar kanonbra och de läcker ingenting :D :bow:

jag hade lite bekymmer med strl på Blundstone skorna...39 verkade för stora medans 38 var små..men det blev ett par 39 ...nu känns de bättre då man gått in dem, nästa gång ska jag kanske prova Mountain horse skor...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
560
Senast: Ramona
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första... 2
Svar
24
· Visningar
2 623
Senast: valy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 094

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

• Köpa stolpar